Налагодження взаємовигідних контактів із центральними та регіональними засобами масової інформації суттєво розширює світогляд наукових працівників і надає можливості для ознайомлення широкого кола читачів з актуальними проблемами суспільного життя.
21 квітня 2015 р. у національному інформаційному агентстві УКРІНФОРМ відбулася прес-конференція, присвячена обговоренню інформаційної кампанії із боротьби з побутовим сепаратизмом. Організаторами прес-конференції були регіональні кризові медіа центри, автори та ініціатори акції із боротьби з «побутовим сепаратизмом».
Від Інституту економіко-правових досліджень НАН України участь у прес-конференції взяла вчений секретар – к.ю.н., с.н.с. Ірина Кременовська.
з журналістом Віталієм Сізовим, “Новини Донбасу”
Спікерами прес-конференції були:
Івета Делікатна – співавтор ідеї та ініціатор соціальної кампанії по боротьбі із «побутовим сепаратизмом»;
Аліна Фролова – громадський активіст, генеральний директор агенції маркетингових комунікацій RAM360, співавтор ідеї та ініціатор соціальної кампанії по боротьбі із «побутовим сепаратизмом»;
Альона Балаба – керівник Одеського кризового медіа центру;
Гліб Тимошенко – радник голови Харківської ОДА з питань внутрішньої політики та взаємодії з громадськими організаціями;
Олена Лобова – експерт з комунікацій, співавтор ідеї та ініціатор соціальної кампанії по боротьбі із «побутовим сепаратизмом».
У квітні 2015 р. об’єднання регіональних медіа-центрів Харкова, Одеси, Дніпропетровська та Запоріжжя запустило соціальну кампанію з боротьби з побутовим сепаратизмом. За майже три тижні реалізації проект привернув значну увагу населення та набув розголосу у ЗМІ не лише в Україні, але й за кордоном.
У зв’язку із ситуацією в країні дуже актуальними стають навички з цивільної оборони. Завданнями у цьому напрямі є нагадування основних принципів поведінки для цивільного населення в екстремальних ситуаціях, що зумовлено зростанням небезпеки скоєння терористичних актів.
Для актуалізації знань з цивільної оборони використовуються листівки та наклейки на під’їзди. Основну вагу приділено питанням, як поводитися у разі, коли почалися бойові дії, при зустрічі з озброєною людиною, якщо у будинку стався вибух і т.д.
Проект реалізується за підтримки СБУ, ДСНС, обласних державних адміністрацій Одеси, Запоріжжя та Донецька, міських волонтерських організацій.
Творчий партнер ініціативи – агентство маркетингових комунікацій RAM 360. Кампанія проходить у містах Донецької, Луганської, Одеської та Запорізької областей.
Матеріали інформаційної кампанії поширюються у 27 містах: Запоріжжі, Бердянську, Мелітополі, Енергодарі, Харкові, Чугуєві, Лозовій, Ізюмі, Краматорську, Дружківці, Миколаївці, Красному Лимані, Святогір’ї, Костянтинівці, Артемівську, Добропіллі, Слов’янську, Маріуполі, Одесі, Херсоні, Ізмаїлі, Іллічевську, Южному, Старобільську, Щасті, Сєвєродонецьку, Новому Айдарі.