Реєстрація вступників до аспірантури на ЄВІ / ЄВВ

Для вступу до аспірантури у 2025 році потрібно складати єдиний вступний іспит (ЄВІ) та єдине вступне випробування (ЄВВ) з методології наукових досліджень.

Календарним планом організації та проведення у 2025 році вступних випробувань до аспірантури передбачено два періоди реєстрації:

  • основний – 2-23 травня (для участі в основній сесії);
  • додатковий – 16-17 червня (для участі в додатковій сесії – у цей період матимуть змогу зареєструватися ті, хто не зміг цього зробити під час основного періоду реєстрації).

Приймальна комісія Інституту здійснює реєстрацію осіб, які бажають взяти участь у ЄВІ та/або ЄВВ за умови особистої присутності вступника/вступниці (особиста реєстрація) або дистанційно (дистанційна реєстрація).

При особистій реєстрації вступник в аспірантуру повинен мати з собою: 

  • документ, що посвідчує особу;
  • документ, що підтверджує інформацію про  реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
  • документ про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
  • документ про зміну прізвища (у разі потреби, при зміні прізвища після отримання диплома).
  • одну фотокартку для документів (розмір 3*4) (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці.

Для успішної дистанційної реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом.

1. Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:

  • заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка з накладеним своїм особистим кваліфікованим електронним підписом;
  • документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
  • документа, що підтверджує інформацію про  реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
  • довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2025 році (лише для осіб, які завершують навчання в поточному році у вищих військових навчальних закладах та персональні дані яких не вносяться до ЄДЕБО);
  • документа про зміну прізвища (у разі потреби, при зміні прізвища після отримання диплома).
  • фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці;
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань). 

У темі листа обов’язково треба зазначити прізвище, ім’я, по батькові.

Звертаємо увагу!

Заява-анкета для вступу в аспірантуру (https://docs.google.com/document/d/1e0tKNnJ6tPdH_F3gLTBE7E8VTfz4S1l0/edit?usp=sharing&ouid=114951199078566053504&rtpof=true&sd=true)

Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні аспіранти мають указати населений пункт в Україні або за кордоном,  у якому бажають пройти вступні випробування.

Вступник/вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації. Для перереєстрації учаснику/учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії Інституту, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання. Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані – він / вона має надати документ(и), що підтверджує(ють) зміну персональних даних.

2. Надіслати на електронну адресу приймальної комісії Інституту antonsoshnykov@gmail.com скановані копії  або фотокопії реєстраційних документів.

Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених в заяві-анкеті.

3. Отримати скановану копію екзаменаційного листка.

Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.

У разі успішної реєстрації учаснику/учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним/нею у заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник/учасниця виявить помилки, йому/їй потрібно звернутися до приймальної комісії.

Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком (Нова пошта), якщо учасник/учасниця зазначив/ зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.

Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань, учасник/учасниця має звернутися до приймальної комісії Інституту для отримання відповідних роз’яснень.

Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Контакти  для консультації:

+380 95 5031091 (Viber, Telegram, WhatsApp)

Електронна пошта: antonsoshnykov@gmail.com

Відповідальний секретар Приймальної комісії Антон СОШНИКОВ