Для вступу до аспірантури у 2025 році потрібно складати єдиний вступний іспит (ЄВІ) та єдине вступне випробування (ЄВВ) з методології наукових досліджень.
Календарним планом організації та проведення у 2025 році вступних випробувань до аспірантури передбачено два періоди реєстрації:
- основний – 2-23 травня (для участі в основній сесії);
- додатковий – 16-17 червня (для участі в додатковій сесії – у цей період матимуть змогу зареєструватися ті, хто не зміг цього зробити під час основного періоду реєстрації).
Приймальна комісія Інституту здійснює реєстрацію осіб, які бажають взяти участь у ЄВІ та/або ЄВВ за умови особистої присутності вступника/вступниці (особиста реєстрація) або дистанційно (дистанційна реєстрація).
При особистій реєстрації вступник в аспірантуру повинен мати з собою:
- документ, що посвідчує особу;
- документ, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документ про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- документ про зміну прізвища (у разі потреби, при зміні прізвища після отримання диплома).
- одну фотокартку для документів (розмір 3*4) (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці.
Для успішної дистанційної реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом.
1. Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
- заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка з накладеним своїм особистим кваліфікованим електронним підписом;
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2025 році (лише для осіб, які завершують навчання в поточному році у вищих військових навчальних закладах та персональні дані яких не вносяться до ЄДЕБО);
- документа про зміну прізвища (у разі потреби, при зміні прізвища після отримання диплома).
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці;
- медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
У темі листа обов’язково треба зазначити прізвище, ім’я, по батькові.
Звертаємо увагу!
Заява-анкета для вступу в аспірантуру (https://docs.google.com/document/d/1e0tKNnJ6tPdH_F3gLTBE7E8VTfz4S1l0/edit?usp=sharing&ouid=114951199078566053504&rtpof=true&sd=true)
Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні аспіранти мають указати населений пункт в Україні або за кордоном, у якому бажають пройти вступні випробування.
Вступник/вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації. Для перереєстрації учаснику/учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії Інституту, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання. Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані – він / вона має надати документ(и), що підтверджує(ють) зміну персональних даних.
2. Надіслати на електронну адресу приймальної комісії Інституту antonsoshnykov@gmail.com скановані копії або фотокопії реєстраційних документів.
Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених в заяві-анкеті.
3. Отримати скановану копію екзаменаційного листка.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учаснику/учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним/нею у заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник/учасниця виявить помилки, йому/їй потрібно звернутися до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком (Нова пошта), якщо учасник/учасниця зазначив/ зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань, учасник/учасниця має звернутися до приймальної комісії Інституту для отримання відповідних роз’яснень.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Контакти для консультації:
+380 95 5031091 (Viber, Telegram, WhatsApp)
Електронна пошта: antonsoshnykov@gmail.com
Відповідальний секретар Приймальної комісії Антон СОШНИКОВ